Thursday, February 1, 2007

minik ellerden büyükanneanneye ...


Günlük hayat olanca karmaşası, saçmalığı, yoğunluğuyla devam ederken; Tontinim daha iyi olacak şeklindeki umutlarım soru işaretlerine yeniliyor...!
Hiç bu akşamki kadar keyifsiz, halsiz, neşesiz görmemiştim O'nu! Büyükanneannesi hasta diye evde ses çıkarmadan dolaşan, fısıltıyla konuşan, başı ağrıyor dendiği için ona masaj yapan tatlı papatyamla bile çok ilgilenmedi..
Tontinime bugüne kadar yaptığı, söylediği herşey yakıştı...
Şimdiki yorgun mutsuz bakış hariç :(
mrl

8 comments:

Anonymous said...

Aaahhh kıyamam ikiside güzellik walla, çok tatlılar o minik ellerin alnına dokunması bile anannene yetmişttir hemen ayağa kalkacağına eminim canım, sevgi herşeyin ilacı.Acil şifalar hayatım.Öpttüm.

B5 said...

Ne güzel yakalamissin o ani, yasli ve genc. Hepimizin bir baska hali. Hepimizin bir dönemi. Üzülme cok lütfen ki o da sizi üzgün görmesin :(
Yine cok cok gecmis olsun..
Sevgiler..

Anonymous said...

kalbim, dualarim dunya tatlisi ananenle canim... papatyan da ayri seker... canim benim ne guzel de dokunmus oyle...

mrl's page said...

@ d-chic
Teşekkürler canım..
keşke yine eskisi gibi olabilse Tontinim :(

@ b5
birgün bizde böyle oluca,dünya sorayla işte..ne mutlu ki o çok sevilen bir kardeş,anne,anneanne, babaanne...
teşekkürler çok b5

@ nilufer
çok teşekkürler Nilüfercim.
gormeliydin papatya'nın nasıl duyarlı davrandığını, bitiyorum ben bu cücelere...

sevgiler
mrl

Anonymous said...

O minik meleğin ellerinin değmesiyle eminim anneannen kendini çok daha iyi hissetmiştir.Umarım sizin sevginiz ona ilaç olsun ve bir an önce eski sağlıklı günlerine geri dönsün.Çok geçmiş olsun canım..

regina

Mr_TD said...

anneannelerle bebekler arasindaki en bü+yük benzelrik tonton yanaklari,pamuk gibi elleri sanirim :)
Benim icinde öp ,ikisini de :)

slmlar
TD

mrl's page said...

@ regina
teşekkürler tatlım, tek dileğimiz toparlanması.oturmaya bile hali yok hep yatmak ister oldu tontinim :(

@ mr.T:D
diğer bir benzerlikleride inatçı oluşları.bir genç arnaut damar bir yaşlı arnaut damar; sonuç şiddetli inat :( ikisinin çok tatlı anektodları vardır, çok güldüğümüz.
ikisinide öpücem, söz ...
mrl

Gamze said...

en kısa zamanda dilerim sağlığına kavuşur.