Friday, July 20, 2007

Bu mu ?



Herzaman ki gibi Caddebostan sahilde paten kayarken yerde yürüyüş yolunu gösteren kabartmanın üzerine bu şekilde sprey boya ile yeni bir anlam kazandırdıklarını gördüm geçen hafta. Önce komik geldi. Oradan defalarca geçiyorum bazen aynı gün içinde bazen farklı günlerde...

Geçen günlerle komik gelmedi bu gördüğüm, hatta üzücü olduğunu düşündüm. Yada sinir bozucu!


Gerçekten böyle mi?

Bir akşam Reina' da 30'larında 2 adamın konuşmalarına şahit olduk, yanlarındaki kız arkadaşları sadece WC için ayrıldıklarında gecenin devamının nasıl gelişmesini planladıklarına dair dünyanın en ucuz diyaloğu geçti aralarında! Kızlar geldiğinde ise yine ''sevgili'' oluverdiler yalandan!

Gördüklerim duyduklarım karşısında şok olurken yine yaşamla ilgili çok bilinmeyenli hiç sevmediğim kocaman bir denklemin içinde buldum kendimi !

Hayat böyle enteresan bişey, sizin yüzdüğünüz sulara bu dalgaların uğramamasını diliyorum.

~mrl~

11 comments:

Açalya said...

Ne kadar dusundurucu bir resim bu. Once gulumsetiyor gercekten de, sonra gozun takilip kaliyor.
Ama sanirim sadece kadinlar ikinci kez bakiyor bu resime. Erkeklerin ise yuzundeki gevrek gulumseme hic kaybolmuyor.

Bir Derin Masalı said...

Mrl ciğim gerçekten Reina da şahit olduğunuz diyalog iğrenç... REsim ondan da beter.... Öpüyorum...


Not: Bu arada blogumu başka bir adrese taşıdım. BLoguma bakıp kaydedersen sevinirim...

Sndrfknella said...

Üzücü ama %90 budur Mrl'cim :((((

Öptüm çok

Sevgiler :)))

Noni said...

Dostluklarin bile "yalan" oldugu gunumuzde boyle bir goruntunun seni uzmesi enteresan gercekten de...

limonagaci said...

herkes aynı değildir yaaaaaaaaaa!!!!!! demek istiyorum.

resim doğru, reinada şahit olduğun konuşmayı da tahmin etmek dolayısı ile resimi bir kez daha onaylamak mümkün.

ama belki biz şanslılardanızdır. en azından öle ümit edelim.
öptüm.

Mr_TD said...

bu resmin artik cok temsili oldugunu düsünmüyorum, roller esitlenmis gibi artik,erkekler icin daha gecerli oldugu bir gercek ama.

Ayni konusmanin bir benzerinin karsi cins icinde gecmeyecegi garantisi yok artik.


Noni´nin de dedigi gibi , dostluk degeri bilmeyen ya da menfaat üzerine kurulu dostluklar oldugu sürece böyle seyleri daha cooook görürüz.
Üzülmeye degmez,
gel biz senin su programini yapalim,nerede ne yiyecegiz,nerelere gidecegiz diye :D

slmlar
TD Airlines :)

mrl's page said...

@ açalya
İlk gördüğünde komik, birkaç daha sonra yaaa dedirtiyor.O yüzden buraya taşıdım bende! Erkekler konusunda da haklısın ne yazık ki...
Dante'nin ayaklarını öp benim için
Sevgiler
~mrl~

@ hande
Nasıl bir gelecek var ileride şeklinde şoka sokuyor insanı.Anne olan sizler için daha da sinir bozucu!
Yeni adresini alacağım.
Sevgiler
~mrl~

@ sndrfknella
%90 hemde :(
Çok şey yazacak oldum da söylerim bunları sana sonra...
Öpüyorum
~mrl~

@ noni
Nasıl bir bağlantı kurduğunu anlayamasamda evet bu görüntü beni çok rahatsız etti...
~mrl~

@ limon ağacı
Di mi limoncum :) Ben de senin gibi düşünmek istiyorum...
Kalmıştır canım 3-5 düzgün, mutlaka bir yerlerdedirler :)
Öpüyorum
~mrl~

@ mr.T.D
Ne yaptın T.D. :)
Roller her kulvarda eşit dedik ama bu kadarı fazla...

TD AIRLINES, kulağa hoş geliyor kesinlikle...
Sevgiler
~mrl~

Anonymous said...

Reina piayasası eskiden böyle mekanlarda sadece bu tarz sevgiler yaşanırdı ama sanırım artık her yerde...üzücü.

Noni said...

İlişkilerdeki bu yozlaşma bir tek kadın-erkek ilişkilerinde yok, arkadaşlıklarda da var... Reinadaki adamların kadınlar dönünce yine sevgili oldular yalandan demişsin, bugün bir arkadaşınla yediğin içtiğin ayrı gitmezken ertesi gün saçma sapan sebeplerle ona sırtını dönüyorsan ve bunu 2 defa yapıyorsan bu da yalandan arkadaşlık oluyor işte, anladikos canikos?

kumralada said...

malesef ki gerçek bu canım...
iğğğrreeeennnççç dedirtiyo.ayrı gezegenlerden olduğumuza bi kez daha inanıyorum.
ama aynı gezegende buluştuğumuz kesin!!

B5 said...

Genetik olarak farkliliklar oldugu süphesiz. Bunu da degistirmek olanaksiz.

Kaldi ki o konusmalari yapmak icin vasat karakterli, basit olmak isin icinde ise zaten bizim konumuz disi bu insanlar... Birinci plan icgüdüler oldugu icin konusacak baska seyleri de pek olmaz bunlarin. Ne olsun ki baska? O kadarcik insanlar onlar iste...

Yani erkek-kadindan ziyade, kendini yetistirmis, daha yüksek kapasiteli insan ile sayilari epey cok olan basit insanlardan söz edilebilir ancak.

Icini rahat tut, her iki cinste de adam gibi olanlardan var. Sayisi az ama var ;)