Friday, April 20, 2007

Papatya' dan kapak kızı !



Benim tatlı papatyam 1 ay kadar önce fotoğraf çekimine gitti, söz konusu firmanın yeni sezonu için... Öyle çok eğlenmiş ki! Çünkü ona '' uşş '' ta sürmüşler ( ruj) bakmayın kocaman göründüğüne daha 3 yaşını yeni bitirdi... Sürekli kendi fotoğrafları çeliksin istemiş, zaten poz vermeye bayılıyor :)

Bu çekimler sonundada hediye çeki vermişler çocuklara, yani bu iş para için değil anı olsun şeklinde yapıldı.Alışveriş yaparken kuzenimden çocukların fotoğraflarını bırakmasını istemişler, ajans kanalıyla olan birşey de değil, ama götürsen bayıla bayıla gider bizim papatya :)


2 küçük resmi daha var ;








Maşallah diyoruz,
zaten papatya yine hastalandı :(










Herkese keyifli hafta sonları diliyorum...

~mrl~

9 comments:

L U P İ T A said...

amanın amanın kim gelmişşş benim hayallerimdeki kızım gelmiişş :))) ay yerim bitiriirim bunu be şuna bak nası poz verio fıstık o murnunu ısıriim ben ay bi göremedim sıkıştıramadım beü :) maşşşşaaallaahh tü tü tüüü

Anonymous said...

Ayyy bu ne güzellik, daha bu yaştaki cilveli pozlara bakarmısın maşallah yeni nesil gümbür gümbür.Bakıyorum oğlan da acaip bişi....öpttüm canım, iyi haftasonları..

Noni said...

Ayyy maşallah maşallah 41 kere hem de çok güzel bir papatya bu yaaa !!!!

Mr_TD said...

tü tü tü :) nazar degmesin.
Günün yogunlugu arasinda böyle güzel fotograflari görmek insana iyi geliyor :)
Kimbilir sen nasildin o yaslarda iken :D




p.S
Bu aralar pek ortada yokum,sordugun icin sagol.patron gidince isler bana kaldi,o yüzden blogu biraz ihmal ettim :)

B5 said...

Herkesin dediklerine ben de katiliyorum. Sizin ailede her kusak güzel galiba..

mrl's page said...

Papatyam için yazdıklarınıza çok teşekkür ederim...
Bir de minik haber;
Papatyam 2. defa kapak kızı olmuş :)
2. bir katalog daha çıkarmışlar :P

~mrl~

Sanem said...

Maşallah demeden çıkmıyım dedim sayfadan ;)

Lapis lazuli said...

Ben de Masallah diyeyim :)

Anonymous said...

tanrim bu ne guzeellik yaaa... masallah dedim icimden... evet evet 41 kere!!!! operim seni de...