Monday, December 11, 2006

... offf.... hard disk!!






küçüklüğümden kalma bir hayalim var benim,sıkıntı zamanlarını hard diskten silmek :)



saçın kenarında kolay açılır biryerde minik bir soket...istediğini yükleyebildiğin gibi istediğini anında silebilicen!! yada seni üzen birini elini şakağına götürüp ''_ silerim bak !! '' diyebilicen ,

ay şimdi daha çok sevdim bu fikri... :))


benim hard disk te tek renk hakim olurdu...


pink pink pink pink pink yine pink buda pink... pinkiminki leri bile tutmazdım.



aslında zaten ii bir hard diskim var, beni üzen şeyleri bir zaman sonra siliyor.kırgınlığı hatırlıyorum sadece, öfkeyi, günler süren ağlamaları siliveriyo... tabii madalyonun diğer yüzü olayı var atladığım ; ii gibi görünsede çok ii bişi diil bu.. aldığın darbelere karşı aşılı olamamaya sebep oluyor! eh buda benim hard disk fantezimi kendim çürütmem anlamına geliyor..


hiç hakkı yenemiycek kadar sağlam polyannayımdır aslında...eski dost canan çok dalga geçerdi benim bu durumumla ve harika bir benzetmesi vardı, yine polyannanın adı geçen ama burada yazılmaz şimdi çoook ayıp :)


abuk şeylere üzüldüğümde dışarı çıkıyorum ben... öyle şeylere rastlanıyorki günlük hayatta hemen farkedebiliyorsun gerçek sıkıntı üzüntü problem çaresizlik nasıl sarsıcı ve hayatta kalmayı güçleştirici...!!


ağlayarak çıktığın yürüyüşten kalbindeki daralma sakinlemiş, içinde dışarı çıkmaya çalıştığı hissi veren yaratık kaybolmuş , hafif salaklaşmış ama biraz olsun huzur bulmuş dönersin... baktın olmuyor gidersin deniz kenarına takarsın güneş gözlüğünü şişene kadar ağlarsın :))

en sevdiğim sahil...
caddebostan...

birazda yaşımızın ilerlemesiyle alakası var tabii, bu bazen çok anlamsız bazen az anlamlı sıkıntılarla başedebilmemizin... yani aynada yeni bir kırışıkla tanışırken çok hayıflanmaya gerek yok, yaşamdan bir sıkıntıyı sepetlerken minik bir çentik yemişizdir...
<>

Canım Es' im bana bu tiger' ı almış ...

üzüntü zamanlarında tiger'ın ii bir arkadaş olduğunu düşünüyor Es...

artık benimde var,mavi kelebek kalpli ; ofiste camda :)
mrl







2 comments:

Anonymous said...

Şarkıya bayıldım Meral beniiii nasıl uzaklara götürdü bi bilsen..

mrl's page said...

teşekkürler ,

benide şiddetle götürüo çoook uzakta biryere :(

mrl