Monday, December 4, 2006


selammm,
Yazmak benim icin hep cok eglenceliydi...10.000 yildir gunluk yazardim, yakin zamanlarda yazmaz olmustum ...
Bir sekilde yeniden yazmak sanirim cok keyifli olacak :)
Daha onceleri yazdiklarimi kimseler okuyamazdi sifreli yazdim hep :)) zaten amaçta okuyamamalarıydı...
{kimse okuyamadı hi hi hiii}
Bu yazma derdine dusmekte sanirim yenilik ihtiyacina yenildigim icin basladi...
Bakalim gelen gunler nasil olacak, yasam daha neler getirecek...
Yani hepberaber hosgeldik :))
mrl

2 comments:

Unknown said...

İnsan zevkli olunca böyle güzel bir site çıkıyor.
Resim güzel tasarım güzel.İçeriği zannedersem daha da zenginleşecek.

mrl's page said...

thank u fati...

ilk yorumcumcum ve ilk ziyaretçimsin buarada :)
Bakalım zamanla nasıl şekil alıcaz,bende merak ediyorum..Hep içimden geldiği gibi olucak ama ne olucak :))

mrl