Monday, December 4, 2006

magic

Çok seviyorum ben güneşin denizin üzerindeki dansını :)

Asla kestiremiyorsun ikinci beşinci altıyüzüncü sekizmilyonuncu ışığın nereden pırıldayacağını ... ve çok şanslıyımki o pırıltıların arasında bir fotoğrafım var artık :)

Paltolu günlerde denizli pırıltılı bir fotoğraf ...
hep çok sevdim zaten fotoğraf çekmeyi, hiç doymadan ard arda her kareyi yakalamak ! özlem dolu vakitlerde birbir onları geri getirmeye çalışmak adınamı yoksa bu çaba... ! Olmak istediğimiz yaşa geri gitsek... ı ıh... bişeye benzemezdi...

Ama bebek fotoğrafı çekmenin keyfi bambaşka.Zamanı geri getiremesekte o şeker böceklerinin fotoğrafları gerçek bir güneş olur , herdaim kalbini ısıtır :) Benim ilk gerçek aşk böceğim galiba cücü'ydü... Sarı lüleli bambam :)

Hiç doyamam ben bebek - çocuk fotoğraflarına... Eh doğmamış bebeğine birşeyler alan biri doysa şaşardık sanırım :)))

mrl

No comments: